Els fòrums del FAGC

Tema núm.13

construïm l'argot!
per marc - rank
el 03/01/2005 ~ 14:34

Anónim

Ja que en aquest fòrum s’ha obert el tema de l’argot gai, lèsbic i trans en català, proposo de fer com una mena de, diguem-ne, “taller” de l’argot. Sí: és cert, és cert que un argot mai es pot “crear”, sinó que ha de sorgir espontàniament en un grup (fruit de la repressió, o del pacte), però suposo que estareu d’acord amb mi que la situació del català no és la més idònia perquè això passi. Així que penso que li podem donar una petita empenta des d’aquí, en la mesura que ens sigui possible, perquè els cercles en què es desenvolupa aquest argot, ras i curt, són massa pocs.
Espero que us agradi la idea. Doncs au, a fer córrer la nostra imaginació lingüístico-marika!!!

Algunes idees per extreure vocabulari:
- cançons catalanes de tota la vida (i lletres de sardanes): baixant de la font del gat, remena nena, de la Núria Feliu i companyia, la masovera (“el diumenge tot s’ho menja”)...
- Tresines SA, font de tota la ploma catalana... s’hauria de quedar per repassar la sèrie i agafar apunts jeje (són boníssimes!)
- buscar vocabulari de pagès, de poble, sempre tan genuí, cal parlar molt amb totes les vostres iaies!!!
Ara no se m’acut res més, però bé, ja ho anirem construint!!! Algú té idees?

Per exemple, jo crec que “venir de la font del gat” hauria de significar quelcom (però no se m’acut) o “ser una marieta de l’ull viu” (aquesta és bona no?)... No sé!

B7s!!!

Resposta núm.1

per kitik - visita
el 03/01/2005 ~ 15:09

Anónim

Jo m'apunto a la kedada per repasar els capítols de les tresines XD

M'ha semblat força bona la idea. A veure si és cert que som capaços de crear un argot català.

Avui estic espesa i no se m'acut... però a la que tingui una idea la poso!!

Escriure una resposta

Resposta núm.2

per eugeni - rank
el 03/01/2005 ~ 20:41

Anónim

m´agrada molt l´ideia de fer un taller on cercar paraules i/ o espresions propies d´argot català, es podria parlar de montar una jornada,on la gent interesada kedesim i per suposat, aprofitar el forum per escriu-re les k nem coneixent.

Escriure a eugeniEscriure una resposta

Resposta núm.3

per KoTaKe - rank
el 04/01/2005 ~ 02:46

Anónim

Iep! Em sembla una proposta collonuda i simpaticota!
Ja n'anirem pensant.
B7s

Escriure a KoTaKeEscriure una resposta

Resposta núm.4

per marc - rank
el 05/01/2005 ~ 16:45

Anónim

A mi, n’hi ha tres m’agraden molt (que ja va recollir en Ferran del CGB):
- Mascletà: conjunt de petardes (és boníssima).
- Petó de carbó: el “beso negro”, per entendre’ns.
- Croissant: lesbiana amb banyes.

Algú s’ha pensat com es pot dir “lesbiana”?, res de traduir, eh, hem d’anar per una altra banda… No sé qui deia que “farinera”, però no ho sé.

Els meus avis diuen que els marikes són “bords”, persones bordes, fetn un paral•lelisme amb no sé quin bestiar que deien que era fals i no servia per cirar... (ai ai). També ens en podem apropiar…

I algú ha pensat què podria voler dir “venir de la font del gat”?

Bé, gent, fins aviat!

Escriure a marcEscriure una resposta

Resposta núm.5

per Blai - visita
el 06/01/2005 ~ 16:56

Anónim

Ei Marc, molt bona la proposta....
"Baixar de la font del gat" hauria de ser sense cap dubte "sortir de l'armari" no?

Ah1 Jo tmb m'apunto a repasar "Les Teresines SA" que bones!!!!

Salut x tothom!!

Resposta núm.6

per Neus - visita
el 07/01/2005 ~ 00:42

Anónim

Sí sí! Jo també voto per quedar i recollir idees de les Teresines! Que així fem pluja d'idees i se'm desperta el cervell!

Escriure una resposta

Resposta núm.7

per Neus - rank
el 07/01/2005 ~ 01:00

Anónim

Ah! i jo faria servir la paraula "arreglaet" per alguna cosa... mmm...Estic arreglaeta! jiji! Bé...no tinc el cap gaire clar!

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.8

per marc - rank
el 07/01/2005 ~ 22:09

Anónim

"Baixar de la font del gat" = sortir de l'armari, mmmm, llavors quan algú està molt ficat a l'armari, Blai, diríem "aquest encara està a la font del gat" no? Què us sembla...?
Una altra proposta: al meu poble, quan algú està molt impacient es diu que "té cuques al cul", no ho heu sentit mai? Proposo que "tenir cuques al cul" signfiqui que fa molt que no folles (jiji, ai...).
Ai, "arreglaet" m'agrada molt, Neus, però no se m'acut res original que pugi significar...
I, per cert, "ser una lloca", (lloca=una mena de gallina, no?, a veure els veterinaris), ja tenim l'equivalent català de "loca" o sigui que ara sempre serà LLOCA. Aquesta m'agrada molt també!
Salut!!!

Escriure a marcEscriure una resposta

Resposta núm.9

per marc - rank
el 08/01/2005 ~ 15:48

Anónim

A veure,

“ser com una masovera”, entre setmana res, però el dissabte tot s’ho gasta i el diumenge tot s’ho menja!!!
“ser una patofeta” què pot voler dir?
“tenir el cul com un tio el dia de Nadal” o alguna cosa així
“encotillada”, penis amb fimosi
“no diguis blat fins que no és al cul i ben ficat” jeje, què us sembla?

Escriure a marcEscriure una resposta

Resposta núm.10

per Neus - rank
el 08/01/2005 ~ 15:55

Anónim

Sí, una lloca és un animaló amb ales! jiji!
M'agraden aquestes propostes!
Per ser una patofeta...no sé, seria com quan dius que algú és un bollicao, no? (de fet, jo no ho faig servir però...) Podria ser per quan és joveneta o quan està en els seus inicis ambientals! Què us sembla? jiji!
I per arreglaet...mira, la xica ja està arreglaeta! Potser quan estàs aparellat? ...però és que hauria de ser quelcom més emocionant, no? Com quan tens un ligue arreglaet o...ui! Millor que algú altre proposi més coses!

Resposta núm.11

per joan de la carbassa gran - visita
el 08/01/2005 ~ 16:45

Anónim

salut gent!
Molt bona akesta proposta de revitalitzar el català en el món gai-lèsbic-trans.
Aviam, aixi pensant pensant , se m'acut lleterada (correguda), ke malgrat em pensava ke era un mot molt corrent he vist ke no ho és tant com creia!
Anar amb una faldilla "arran de gespa", akesta me la va dir una noia del Berguedà i vol dir anar ben curta, allò ke més ke minifaldilla sembla un cinturó ample!
cigala i cigalot per dir polla tb es diu molt per aki la Catalunya central,enlloc de cony dir "xona". Ai nouse de paraules en sé un bon grapat, pro ara no em venen al cap!
Ara romiant me n'ha vingut una! "encigalar"! ke tb magrada molt!
Expressions ke se'ls hi pot buscar un rerefons, podrien ser: ser el cul del jaumet, ser dur de pelar jejeje, la tradició de l'ou com balla... etc
I de cancons..... la masovera per mi és un clàssic, una obra mestra, i la de sol solet! sol solet vina'm a veure ke tinc fred... em refereixo a l'adjectiu sol no a l'astre! ai pro keda com un pèl trist.
La cançó dels pets "vine a la festa", té un toc petardillu. Per cert, hi ha alguna altre manera de dir "petardu/a" en català?
En fi, em sembla ke he dit algunes bestiesses, ja faré per manera de recollir-ne més i aportar-ne aviat (marc, ajuda'm a trobar-ne!)
Siau i salut!

Joanet

Escriure una resposta

Resposta núm.12

per Neus - rank
el 11/01/2005 ~ 22:34

Anónim

eiiiiiiiii!!! Avui en Marc m'ha dit una frase per orgia de nois (quina era Marc?), i a mi se m'ha acudit, per una orgia de noies, una truita a la francesa! jijiji!

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.13

per joan de la carbassa gran - visita
el 13/01/2005 ~ 17:28

Anónim

Una ke em va venir al cap . Una lesbiana ke "surt de l'armari" es podria dir ke "baixa de la figuera"!!

Escriure una resposta

Resposta núm.14

per Neus - rank
el 14/01/2005 ~ 15:00

Anónim

Molt bona Joan! Me l'apropio en el meu llenguatge, a veure si avui puc començar a difondre-la! jijiji!

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.15

per marc - rank
el 18/01/2005 ~ 16:16

Anónim

Gent! (com es nota que no esteu d’exàmens, qui us ha parit)

La paraula per orgia de nois és “botifarrada”, que de fet va sortir en una de les converses amb en Joan (me'n deixo alguna, Joan?). Queden apuntades també totes les d’encigalar, la faldilla arran de gespa, etc., són totes molt bones! “Ser el cul d’en Jaumet” pot significar anar molt calent, o ser verge, o no sé… Ah!, per cert, Neus, jo també les estic difonent… bé, ja ho saps. Perquè, a part de “crear” també ho hem de difondre!!!

A veure què us sembla, se m’ha acudit que els noms d’ocells poden donar joc:
Per a gais: cascueta (molt tocada i posada), lloca, miloca (una gran depredadora), perdiu (molt mala puta i amagada), mellerenga (que no calla mai), oreneta (a l’hivern emigra…). No sé, s’accepten suggeriments, clar.
Per a lesbianes: esparver (seriosa i també molt depredadora), i no me n’ixen més…

Per cert, que les lesbianes heu d’escriure molt eh, que sempre quedeu en segon pla i no pot ser!!! O sigui que, Neus, ha difondre aquesta pàgina i que les ties escriguin.

Una cosa molt important en aquest argot són els INSULTS: truja, tòtila, gamarussa, verra, mula, gorrina, porqueta, borinot, mula, bardaixa, mostela… (aneu afegint a la llista)

Salut a tots els que tingueu exàmens (a els altres també…, però no tant)

Resposta núm.16

per KoTaKe - rank
el 18/01/2005 ~ 17:34

Anónim

Iep!!!
He tingut una nova pensada per a aquest argot que anem construint, entre tots, mica en mica...
Aviam, la frase "quan no són naps, són cols".
I el context seria, per exemple, aquest:
- [...]Sí, és una noia molt maca. Per cert... i en sergi kè?
- Uiiii... en Sergi kuan no són naps, són cols!

I el seu significat em penso que ja l'heu trobat tots: ser bisexual (naps... cols... xD)
Apali xikets/es, b7s i...
Salut!

P.S. Sí, sí; ja n'aniré pesant més...

Escriure a KoTaKeEscriure una resposta

Resposta núm.17

per marc - rank
el 18/01/2005 ~ 19:33

Anónim

Ara que parlem de fruites i hortalisses

"Partir peres", que ja sabem que singifica barallar-se, podria significar, entre lesbines, "perdre la virginitat". Una parella que ha partit peres, què en penseu? (res a veure amb la lògica de la Botella, eh)

"Tenir un budell (o un budellet) buit", que vol dir tenir molta gana, però en aquest cas, entre nois, podria voler dir tenir molta gana sexual, ganes de ser penetrat, mai millor dit, no?

Altres parides que poden donar joc:
-la rateta que escombrava l'escaleta
-fer el puta i la ramoneta
-el que va al darrere remena les cireres
-cosa dolenta fora del ventre
-deixar-ho escórrer

Ei, però de moment només són parides, a veure si ens donen alguna idea

Escriure a marcEscriure una resposta

Resposta núm.18

per Neus - rank
el 19/01/2005 ~ 00:23

Anónim

Ei! Ací una que ja no té exàmens!
A vore...aquesta de partir peres per perdre la virginitat...no m'acaba d'agradar! Pq partir peres és dolent i...fer l'amor no en té res de dolent! jijiji!
Ai! El del budell buit és fantàstic!
La rateta q escombrava l'escaleta seria per qui escombra sempre cap a casa...ai mira! Sempre és interessant escombrar cap a casa...
Fer la puta i la ramoneta, ja ho diu tot la frase!
i per cosa dolenta fora del ventre...no sé, pot ser per dir que treguis els nervis de dins, potser per quan passes mals moments
Deixar-ho escórrer... mmm...jajaja!

Remena nena, remena nena, si remenes força estona, la barreja surt més bona i el client deixes content! ...quines cançons eh?

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.19

per Neus - rank
el 19/01/2005 ~ 00:25

Anónim

Se m'ha acudit...
ai senyor! Tanta roba i tan poc sabor... podria voler dir que hi ha molt "gènere" i que no pesques res!

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.20

per marc - visita
el 22/01/2005 ~ 00:27

Anónim

Ens falta una expressió imperdonable... com podem dir "anar a lligar", "sortir de caça" o "sortir de festa" en argot català?!!!

Pensem-hi ...........

Resposta núm.21

per Eduard - visita
el 20/2//12/0 ~ 05: @

Anónim

Hola a tots/es,

Sóc l'Edu i m'incorporo esporàdicament al temari de l'argot. (jo no estic d'examens pero sí estic d'opos).

Hi ha una frase que he sentit molt:
"anar de rebaixes" o "estar de rebaixes", quan algú a l'hora de tancar els bars/discos/etc., encara no ha lligat i s'ha passat tota l'estona fent-se la "reina"(aquí teniu una altra), lliga amb el/la primer/a que troba a la sortida del local. (No sé si queda clar?)

Quina sort teniu els que no sou "xaves" de BCN com jo. Parleu amb els vostres avis, i familiars grans, segur que ho entenen i us donaran molta informació. La vellesa dóna una font d'informació importantíssima que no s'ha de perdre.

Sobre tot, els gais/lesbis que tenen més edat que nosaltres, poden donar molta informació ja que han viscut molt més que nosaltres. I sobre tot, si han viscut la dictadura franquista, l'argot segur que anava a l'ordre del dia.

Xucladetes als morros per a tots/es.

Escriure una resposta

Resposta núm.22

per Neus - rank
el 20/2//12/0 ~ 05: @

Anónim

Ei! A mi m'ha quedat clar! Per cert, ahir vaig escriure un missatge i no va sortir... el tornaré a escriure:
"D'on no n'hi ha no en pot rajar"...es podria fer servir per a les persones que no s'accepten i que intenten seguir el model patriarcal (és a dir...intentar ser heteros) i que no ho aconsegueixen (aclareixo que no és per riure's de la persona eh)
"Festes em fas que no em solies fer, o m'has de fotre o m'has de menester" ...quasi que es podria utilitzar pels partits polítics eh...
Marc, a veure si li trobes un bon significat a aquesta: "Quan passa el vent per la flauta s'han de fer anar els dits"...jiji...
I per: "Qui no està avesat a bragues les costures li fan llagues"
I per dir algú que lliga molt o que va molt de festa (una de dos): "Aquest és un cavall desfermat!"
...buscaré més frases...

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.23

per Neus - rank
el 20/2//12/0 ~ 05: @

Anónim

Aiii!!! Quina falta que he vist! L'altre dia vaig equivocar-me...és: Ai senyor! Tanta roba i tan poc sabó! (clar que sabor potser té més joc)
Us escric algunes frases divertides a veure si li busquem significat: (s'accepten rectificacions)

"La cabra pels seus pecats porta els genolls pelats"
Per tontejar: "Jugar al gat i la rata"
"No trobar aigua a mar": Per persones que no han sortit de l'armari i no "veuen" la quantitat de lesbianes, gais,...que tenen al voltant.
"Després dels trons vé la pluja"
"Aixecar el vent" ...per dir que algú ha fet entendre a l'altre que li agrada i espera a veure què... jo ja ha aixecat el vent!
"Qui tracta amb oli els dits se n'unta"... suggerent...
"Anar a canviar el suc de les olives" ...per anar a fer cosetes maques...?
"Ser pa sucat amb oli" es podria usar per una persona que atrau, que es fa mirar...
"Ser com un peix que es porta l'oli"

Va, animeu-vos!

Resposta núm.29

per Blai - rank
el 20/3//09/0 ~ 05: @

Anónim

Possible font d'inspiracíó...

www.lacubana.es

feu-hi una ullada, no té desperdici!

Escriure a BlaiEscriure una resposta

Resposta núm.24

per la teresina gran - rank
el 20/3//06/0 ~ 05: @

Anónim

Ciutadans de Catalunya, ja sóc aquí!

Després de les peticions del Marc, he aterrat al fòrum, i m'he quedat esglaiat, garratibat, corprès i esmaperdut de tantes i tantes coses que s'han dit.

Recolzo al joan de la carbassa gran en "anar arran de gespa" (minifaldilla curtíssima), "xona" (cony) i "encigalar" (quan et deixen enlluernat, jeje), que per questa zona ja s'utilitzen bastant.

De frases fetes he pensat en:

- Un clau treu un altre clau. (Cal explicació? Quan no aconsegueixes el noi que busques... n'agafes un de més barat. Seria equivalent a la castellana "A falta de pan, bueno es vino")

- Matar dos pardals d'un tret. (Jo sempre he pensat que això és el que es fa quan te'n vas amb algú per posar rabiós a un altre)

- Qui no plora, no mama. (Més que coneguda. Per justificar els moments en què et poses de rebaixes... ben desesperat)

- Una casa de barrets. (Seria un lloc molt putifèric)

Estic buscant una llista que em van fer dedicada a mi... bastant ofensiva, tot s'ha de dir! Però que recollia unes quantes frases fetes, algunes de molt bones.

Algú podria trobar el significat de "El més calent està a l'aigüera" o de "Un peix que es mossega la cua"?

Bé, avui em tocava escriure per compromís, però el pròxim dia ja m'hi ficaré per inspiració!

M'apunto a les jornades teresinenques. En tinc tots els capítols gravats... xD!


Escriure a la teresina granEscriure una resposta

Resposta núm.25

per marc - rank
el 20/3//07/0 ~ 05: @

Anónim

Alguer t'estimooooooooo!!! Ja era hora que escribissis eh!

Bé, jo crec que podríem anar fixant un dia per aquest berenar de xocoloata amb melindros per l'argot gai i lèsbic en català, amb capítol de les tresines inclòs, és clar. Què us sembla pels voltants de Sant Jordi?

Va, a veure i entre totes revitalitzem aquest fòrum... i el català entre marikes!!

B7s! Salut!

Escriure a marcEscriure una resposta

Resposta núm.26

per Blai - rank
el 20/3//08/0 ~ 05: @

Anónim

Iep! hola gent!
Finalment puc posar cares al fòrum, després de la trobada a la festa i la idea de la xocolatada teresinenca, estic conevençut de que serà un berenar molt divertit!
Jo he anat investigant, us deixo un tros de la cançó de les teresines... se li pot treure suc... (Marc, ja la tinc!)

" (...)Per ser Teresina no cal pas dir-se'n de nom,
es una fauna que es troba per tot el món,
no és pas qüestió d'edat ni sexe,
és més profund i més complexe (...)"

Per cert, felicitats al FAGC, una festa amb molt d'ambient, però la música una mica monotemàtica eh...¿Quan és la propera?

Escriure a BlaiEscriure una resposta

Resposta núm.27

per Neus - rank
el 20/3//08/0 ~ 05: @

Anónim

Uoooooooo!!! Sí sí sí! Xocolatada!!!
Jo, això que vau dir de mirar les Teresines...recordo que algú va dir de mirar no sé quina pel·li que a mi em va semblar bé...però ara no recordo quina...
Pels volts de Sant Jordi? okis, però que no sigui el mateix dia!

A vooore...no, no sóc valencianeta Joan! Però tinc influències! jiji!
Per "El més calent està a l'aigüera" (m'agrà molt la frase) podria utilitzar-se quan algú intenta lligar amb un altre i no ho aconsegueix...vaja, q ni el posa calent...jiji!

I..."Un peix que es mossega la cua"...tinc diferents versions, però les meditaré i el pròim cop a veure si entrio una!

Escriure a NeusEscriure una resposta

Resposta núm.28

per marc - rank
el 20/3//09/0 ~ 05: @

Anónim

Un, dos, tres, som les Tresines les mes bones veines que puguessiu a una escala trobar
Sempre dispostes, a donar-te respostes, a deixar-te alguna cosa, o a donar-te un cop de mà
Dones d'empenta, d'una edat estupenda, que tenim un esperit aventureeeer
Seeeguim un sistema, presidit pel lema, si pot fer-ho aquella jo ho puc feeeer
Som unes Tresines i potser, tu també.

Resposta núm.30

per la teresina gran - rank
el 20/3//10/0 ~ 05: @

Anónim

Xocolata amb xurros! És genial... s'hi ha d'anar amb bata d'estar per casa i sabatilles??

Això de la peli ho vam dir nosaltres, la peli és "Què t'hi jugues Mari Pili?". I és una peli catalana, però d'estil Almodòvar.
Està wai, però res com les teresines per fer l'argot gai en català!!!!


Si, Marc, he entrat i ara no hi haura ningú que em faci fora! Es va cremar la teva facultat, incrèdul!

Apa, me'n vaig que... tinc un budell buit...!

Resposta núm.31

per dani - visita
el 20/3//12/0 ~ 05: @

Anónim

Ep! bona nit!

Sóc el Dani, l'annex de l'Alguer i el Joan a la festa de divendres pasat! sisi, hi vaig ser...
Us faig saber, pels/les que no ho sàpigueu, que a Igualada (que podrá ser imitada però mai igualada...)hi ha una tendència en auge (o no)en determinats secors de la població, cap el que s'anomena "gresca Catalana", que equivaldria a una mena de "cine de barrio", però en l'ámbit musical, i "a la catalana".
S'acostuma a fer després d'un concert o per la festa major... i consisteix en "punxar" cançons mítiques de la trinca ( el far west, xubidubidubi puja a l'avió, que bonics són els anuncis..., alegria (que és festa major), és evident que l'home ve de la patata, etc), de dibuixos (els bububobs, arare, bola de drac...), sisa, pets, al tall (tio canya, tio canya), dagoll dagom, peret...
Podriem dir-ne "petardeo" si no fos pel toc xirucaire que se li dona. No se si es fa o no normalment, però es podria estendre a properes festes...
Pel que fa l'argot... pensant pensant, se m'acut aixo:
"néixer amb una flor al cul" el típic noi que tothom sap que es marica des de ben petit.
"Serrallonga" noi fornit, pagesòt, amb bon trabuc.
"Graller" l'equivalent al desagradable mot"pollón".
"ésser de cal Justino" significat contrari de graller.
"Gallina vella fa bon caldo" fet que justificaria les relacions amb molta diferència d'edat.
"voletaire" colaria com a "chapero"?¿?
"vicenteta" home disfressat de dona, drakuiiin.



Bé,de moment ja esta, que se m'ha fet tard!

A xafar l'orella!

Escriure una resposta

Resposta núm.32

per lehendarkadi - visita
el 20/3//13/0 ~ 05: @

Anónim

ueei!!! jo no vull ser menys i a continuació us detallo les mes troballes que puguin enriquir l'argot gai català:
per descriure algú molt afeminat:
-lloca desfarmada
-papallona -> ho e extret d'un tema dels "herois de la katalunya interior" anomenat barcelona, que té una tornada que fa: "no es pot sortir de nit x barcelona, massa modernillu, massa papallona".
Us proposu que els escolteu, perquè és el primer grup petardu català, que mescla pau riba o la santa espina amb elektropetardeo. els trobareu a www.herois.org
i els podreu veure dissabte vinent al F.E.A. festival, on segons les seves paraules s'hi ha d'acudir "vosaltres homenots amb els
pantalons baixats i amb una botifarra al coll i a vosaltres donotes amb
mitges, mitjons de tennis blancs i una llonça de porc a la ma".XD

I més paraules per definir a un noiet molt jovenet que acaba de sortir de l'ou,(aparentment... perquè de ben segur que ja ha provat tots els plaers de la vida)
-Gainxaneta >akest le tret del recull del Ferran del cgb
-Mamalló >això es una aportació del joan, i com tu dius, te un to certament marrano.
-Didalet >estaria bé utilitzar-lo, ja que tothom diu xupito, i aixi seria una forma més d'extendre la paraula.

al igual que dir tanga, es un crim!!, en català es diu TALLAPETS, i una paraula tan catxonda, no es pot desaprofitar!!
per cert, com es diu "catxondu" en català? que no sigui anar calent...

x ara no s'em acut re mes, auu salut!!
desde les terres del Penedès
AMNISTIA!! PRES@S DE L'AMBIENT!!TORNEU A CASA!! ETXERA!!

Escriure una resposta

Resposta núm.33

per joan de la carbassa gran - visita
el 20/3//16/0 ~ 05: @

Anónim

Bones noies i nois, em pensu ke ja vaig esgotar tots els meus recursos lingüistics en aquest tema pq ja fa dies ke no em ve cap mot nou al cap . L'expressió: "El pecat fa forat" també es podria utilitzar fins i tot capgirant-la "el forat fa pecat" adient tant per mosses com per mossus jeje.

Apa siau gent!

Escriure una resposta

Resposta núm.34

per Blai - visita
el 20/3//18/0 ~ 05: @

Anónim

Ei Hola a tothom!
Us deixo aqui unes dites, veiam el suc que li treiem...

<>
(que d'interessats el món en va ple...)

<>
(Qui vulgui pot canviar la paraula "tot" per...les figues, els naps, jijiji )

<>
(Per algú que està enamorat/da i la parella passa d'ell/a i no ho veu...massa complicat oi?)

<>
(El noi que no pot amagar la seva excitació jejeje)

Bé, continuarà... S'accepten comentaris!!!

Salut!

Blai

Escriure una resposta

Resposta núm.35

per dani - visita
el 20/3//18/0 ~ 05: @

Anónim

guardar-se un roc a la faixa, jajaj, molt bona!

Escriure una resposta

Resposta núm.36

per Neus - rank
el 20/3//24/0 ~ 05: @

Anónim

Nenes i nenets!
A vooore, si repasseu la segona pàgina...veureu que, Marc, ja havies dit que baixar de la font del gat era sortir de l'armari!!! Jo ja l'havia començat a extendre! jiji!

Mira! Aquesta frase:
<>
jo la tenia així: "Festes em fas que no em solies fer, o m'has de fotre o m'has de menester" ...quasi que es podria utilitzar pels partits polítics eh...

"<>
(Qui vulgui pot canviar la paraula "tot" per...les figues, els naps, jijiji )"
Sí sí! Jo vull incloure les figues! Però clar...les figues pel color...per l'olor...o més aviat pel sabor, no? jajaja!

Ai...no estic gaire inspirada, que amb tants petards a València...ai! Podriem fer servir: cremà! (ja que abans parlavem de mascletà...)
Ahir nit va ser la cremà! ...ostres, pot ser que aquella nit tothom va molt calent, o que tothom triomfa...què us sembla?

Resposta núm.38

per heihei - visita
el 21/06/2005 ~ 00:11

Anónim

Hola!!!

Per casualitat he caigut en aquest fòrum i m'he adonat que estaveu fent el mateix que vàrem intentar al fòrum Gai de vilaweb. Vam començar amb uns quants posts però la cosa va morir. La proposta era el TERMGAI en clara alusió al TERMCAT hehehehe... si repasseu pel fòrum veureu alguns dels posts

http://forums.vilaweb.com/www/forum/missatges?p_idforum=562040 (busqueu els missatges sobre el TERMGAI i la cultura farfa)

Algunes de les propostes que feiem allà van ser

marillufa per mariliendre o faghag

farfo-farfa-farfeig... per petardo-a...etc (completament inventat però que sóna bé...)

fogó que és un gai al sud del PV

llobarro, cepadot.. per chulazo... amorrar-se al piló per menjar-se-la a un noi... hihihi

També vàrem estudiar diferents aportacions a la cultura farfa catalana moltes de les quals ja heu anomenat.

La iniciativa va sortir en portada a Vilaweb però es va diluir amb el temps. Em fa molt feliç que altra gent amb empenta s'hi posi i m'agradaria formar-ne part ni que sigui en la distància ja que visc als EUA.

Fins aviat....!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada